loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 181 1392/06/30 نظرات (0)
 تنم از بي‌دلي بيچاره شد بيچاره تر بادا (امير خسرو دهلوي)

تنم از بي‌دلي بيچاره شد بيچاره تر بادا

دلم در عاشقي آواره شد آواره تر بادا

به خونريز غريبان چشم تو عياره تر بادا

به تاراج عزيزان زلف تو عياريي دارد

دلت خاره‌ست و بهر کشتن من خاره تر بادا

رخت تازه است و بهر مردن خود تازه تر خواهم

که آن آواره‌ي از کوي بتان آواره تر بادا

گراي زاهد دعاي خير ميگويي مرا اين گو

من اين گويم که بهرجان من خون خواره تر بادا

همه گويند کز خون‌خواريش خلقي بجان آمد

و گر جانان بدين شادست يا رب پاره تر بادا

دل من پاره گشت از غم نه زان گونه که به گردد

به آب چشم پاکان دامنش همواره تر بادا

چو با تردامني خو کرد خسرو با دو چشم تر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 1,258
  • باردید دیروز : 346
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 2,887
  • بازدید ماه : 1,604
  • بازدید سال : 72,277
  • بازدید کلی : 3,738,155
  • کدهای اختصاصی